+995 0367 220 005 info@bda.gov.ge

სტრუქტურული ერთეულები


ადმინისტრაციული სამსახურის უფროსი

ადმინისტრაციული სამსახურის უფროსის ფუნქციაა სამსახურის საქმიანობის წარმართვა,  თანამშრომლებს შორის ფუნქციების განაწილება და მათი საქმიანობის კონტროლი, სააგენტოს თავმჯდომარეს წარუდგენს წინადადებებს საკადრო საკითხებთან დაკავშირებით თანამშრომლების წახალისების და მათთვის დისციპლინარული პასუხისმგებლობის დაკისრების, დამატებითი შვებულების გამოყენების, მივლინებების , კვალიფიკაციის ამაღლების და სწავლების შესახებ.
ადმინისტრაციული სამსახურის უფროსი პასუხისმგებელია სამსახურის საქმიანობის ორგანიზებასა და თანამდებობრივი მოვალეობის განაწილებაზე. პერიოდულად ევალება თავმჯდომარისთვის ანგარიშის წარდგენა სამსახურის მიერ შესრულებულ სამუშაოებზე. კომპეტენციის ფარგლებში ახორციელებს მიმოწერას, სამსახურებრივ დოკუმენტაციის დადასტურებას ან/და ვიზირებას, მასობრივ ინფორმაციის საშუალებებთან, არასამთავრობო და სხვა საზოგადოებრივ ორგანიზაციებთან ურთიერთობას.

საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ხელმძღვანელი

საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ხელმძღვანელის ფუნქციაა სამსახურში არსებული ვაკანტური თანამდებობაზე კონკურსის ორგანიზება და ჩატარებაა. პასუხისმგებელია საშტატო ნუსხით გათვალისწინებული თანამდებობის შესაბამისი სამუშაო აღწერილობისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების შემუშავებაზე, თანამშრომელთა დანიშვნის გათავისუფლების, გადაყვანის, წახალისების, დისციპლინური პასუხისმგებლობის დაკისრების, შვებულების, მივლინების, დროებითი შრომისუუნარობის, ასევე მათზე დროებითი ფუნქციების დაკისრების შესახებ ინდივიდუალურ სამართლებრივი აქტების და შრომითი ხელშეკრულების მომზადებაზე.
საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ხელმძღვანელის ფუნქცია–მოვალეობაა თანამშრომელთა შეფასების პროცესის ორგანიზება, შეფასების სისტემის ეფექტიანობის ანალიზი, გაუმჯობესებისთვის საჭირო წინადადებების მომზადება და მათი პრაქტიკაში განხორციელება, თანამშრომელთა კარიერული განვითარების ხელშეწყობის მიზნით არსებული მდგომარეობის ანალიზი, საჭირო წინადადებების მომზადება და შესაბამისი პროექტების განხორციელება.
ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ხელმძღვანელი უფლებამოსილია გასული წერილების ელექტრონულ დამუშავებაზე, დაგზავნის უზრუნველყოფაზე და საარქივო საქმიანობის კოორდინაცია – კონტროლზე, კომპეტენციის ფარგლებში, ხელმძღვანელის სხვა მითითებების დავალებაზე და შესრულებაზე.

საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების პირველი კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი

 ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების პირველი კატეგორიის სპეციალისტის ფუნქცია სამსახურში არსებული ვაკანტურ თანამდებობაზე კონკურსის ორგანიზება– ჩატარებაში მონაწილეობის მიღებაა,  რომელიც, ასევე უზრუნველყოფს თანამშრომელთა პირადი საქმეების შედგენა წარმოებას.
კომპეტენციის ფარგლებში უფლებამოსილია თანამშრომელთა დანიშვნის, გათავისუფლების გადაყვანის, წახალისების, დისციპლინური პასუხისმგებლობის, შვებულების, მივლინების, დროებითი შრომისუუნარობის,ასევე მათზე დროებითი ფუნქციების დაკისრების შესახებ ინდივიდუალური სამართლებრივი აქტების  მომზადებას.
ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების პირველი კატეგორიის სპეციალისტი პასუხისმგებელია გენდერული სტატისტიკის წარმოებას და თანასწორობის არსებული პრობლემების იდენტიფიკაციაზე,სააგენტოს სამოქმედო ტერიტორიაზე გენდერული თანასწორობის მისაღწევად ქალთა და მამაკაცთა თანასწორი რეალიზაციისთვის საჭირო ღონისძიებაზე .

ადმინისტრაციულ სამსახურში დასაქმებული პირები :

• საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი
• იურისტი
• ბუღალტერი, შესყიდვები
• საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების პირველი      
• კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი
• მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის საკითხების სპეციალისტი



დახურვა
hacklink al dizi film izle film izle yabancı dizi izle fethiye escort bayan escort - vip elit escort erotik film izle hack forum türk ifşa the prepared organik hit